In 6 stappen blij met jezelf, zónder dieet

Op veel gebieden in je leven heb je het best goed voor elkaar. Op je werk en thuis gaat het, weliswaar met ups en downs, prima. Je doet gezellige dingen met vrienden en familie, en hebt weinig te klagen.

Alleen je gewicht.
Dat krijg je maar niet onder controle. 

Je hebt al verschillende dingen geprobeerd, bent heus wel eens afgevallen, maar komt ook altijd weer aan.
Je blijft er maar mee bezig en bent diëten helemaal zat. Maar je baalt wel van die extra kilo's. Goed nieuws: wij kunnen je helpen!

Het beste wat jij nu kunt doen is je 

direct aanmelden voor onze gratis inspiratiemail over de psychologie achter eetgedrag, boordevol inspiratie, eyeopeners en tips:

Steviger worden om af te vallen


Je ontdekt hoe jij het doet: chocola eten, wijn drinken én die kilo's kwijtraken. Blij zijn met jezelf zonder dieet. Voor jezelf kiezen, nee zeggen tegen overeten. Met meer discipline en zelfvertrouwen doorzetten, ook als het moeilijk is. Het kan echt. Meer weten? Schrijf je snel in.

null

skinnyminds-ervaringen-in-de-media

Start met een uniek e-book

Onze 6 stappen aanpak is helemaal nieuw! 

Wil je meer lezen, vraag alvast een van onderstaande, nieuwe e-books van Mieke aan.
Deze versturen we eind januari 2022

Vraag alvast één of alle e-books aan.

Dé 6 stappen die jouw gewicht en eetgedrag voorgoed veranderen:

Zo val je af zonder dieet, mét wijn en chocola

Blijvend afvallen lukt  als je besluit dat jij goed genoeg bent om goed voor te zorgen. Daar hoort bij dat je vanaf nu meer geniet van minder eten. Jij kiest bewust en gaat van al het lekkers, naar alleen het allerlekkerst. Je ontwikkelt een slank en lekker basis eetpatroon en komt in beweging. Luister naar je lichaam en wees trots. Jij bent veel meer dan alleen die buik of billen, je mag genieten. Own it! 

Slanke mensen eten ook niet de hele dag worteltjes


*let op: vanaf eind januari in je inbox

Het is tijd jezelf eens op 

nr 1 te zetten

Zorg jij  heel goed voor anderen en vergeet je soms jezelf? Waar liggen je grenzen en hoe geef je die aan zonder te veel gedoe? Hoe trek je je minder aan van (opmerkingen van) anderen en zet je jezelf wat meer centraal, in contact met je omgeving? Leer voor jezelf opkomen, nee zeggen en staan voor je doelen. Kom in een flow en kies met passie voor je eigen waarden en doelen.

Blijvend afvallen = kiezen voor wie je wilt zijn


*let op: vanaf eindjanuari in je inbox

Geloof niet alles wat je denkt. 

Kies positief!

Als je alles gelooft wat je denkt, heb je waarschijnlijk geen makkelijk leven, laat staan een positief zelfbeeld. Mensen denken veel vaker negatief dan positief. Ontdek dat gedachten slechts woorden zijn in je hoofd. Je kunt stoppen met Denken In Problemen (DIP) en leren Denken in mogelijkheden (DIM). Want ondanks al die drukte in je hoofd, bepaal je uiteindelijk zelf wat je doet én wie je bent. 

Wat je ook denkt, jij kiest je eigen (eet)gedrag


*let op: vanaf eind januari in je inbox

Zo krijgt zelfs de grootste lapswans zelfdiscipline

Zonder actie geen resultaat. Maar hoe zet je nu door als je er geen zin meer in hebt, als er iets lekkers voor je staat op een feestje, of als het regent? Hoe kies je vaker voor je langetermijndoelen, ontwikkel je nieuwe slanke gewoontes en krijg je de zelfcontrole om te doen wat je te doen staat. Zonder gezeur, strijd en gedoe, maar mét een slimme strategie.

De mensen met de meeste wilskracht, gebruiken die het minst


*let op: vanaf 7 januari in je inbox.

Accepteer dat het soms lastig is: stop met emo-eten

Waar zit je lekkere trek, in je maag of in je hoofd? Hoofdhonger heeft niets met eten te maken, maar met emoties. Je eet dan uit onrust, verveling, moeheid. Of je wilt teleurstelling of boosheid na een tegenslag vermijden. Waarom is het toch zo moeilijk om (negatieve) emoties en fouten te accepteren? Ontdek hoe je veel meer verdraagt dan je denkt.

Als honger niet je probleem is, is eten nooit de oplossing

*let op: vanaf 7 januari in je inbox.

voor-altijd-slank-blijven

Voor altijd slank blijven met een growth mindset

Dender jij ook altijd maar door? Het is nodig om af en toe stil te staan bij jezelf om verder te kunnen. Waar sta je? Hoe ga je om met een terugval? Met een growth mindset houd je ervan om jezelf te ontwikkelen, wat er ook gebeurt. Iedereen heeft nu eenmaal een fantastisch rotleven, daar kun je maar beter het beste van maken. Zo blijf je focussen op je waarden en regie pakken op je eetgedrag!

Niets smaakt zo lekker als regie op je (eet)gedrag

*let op: vanaf 7 januari in je inbox.

arrow_drop_up arrow_drop_down